Nelze se připojit k mailserveru

Nelze-li se vám připojit k mailserveru, je možné, že je na naší straně zablokovaná vaše IP adresa.

IP adresy blokujeme automaticky, jestliže se někdo periodicky neúspěšně pokouší o přihlašování k e-mailové schránce. To se děje v důsledku neplatných přihlašovacích údajů. Tyto pokusy pak považujeme za snahu o prolomení hesla a IP adresa je na firewallu zablokována. První blokace je na hodinu, další blokace se prodlužují.

Zda je vaše IP adresa zablokovaná, zjistíte snadno pomocí příkazu ping.

Spusťte si příkazovou řádku (ve Windows spusťte, nebo nejděte pomocí Hledat a následně spusťte příkaz cmd).
V okně příkazové řádky zadejte: ping mail.nazev-vasi-domeny.cz

Výsledky by měly vypadat takto:

IP adresa není zablokována

Příkaz ping - server odpovídá
Příkaz ping - server odpovídá

IP adresa je zablokována

Příkaz ping - server neodpovídá
Příkaz ping - server neodpovídá

Pokud je vaše IP adresa zablokována, prověřte všechny počítače, zda se nějaký poštovní klient nepokouší o periodické neúspěšné přihlašování k e-mailovému účtu. Takový poštovní klient obvykle hlásí i chybu, kterou uživatel ignoruje.

Po odhalení tohoto poštovního klienta můžete požádat o zrušení zablokované IP adresy. Vaši IP adresu zjistíte na stránce www.mojeip.cz.

Požadavek na odblokování IP adresy je možné odeslat neautorizovaně nebo přes autorizovaný formulář v administraci.

Šablona žádosti

Dobrý den,

prosím o odblokování IP adresy na mailserveru, která byla zablokována v důsledku neplatných pokusů o přihlášení.

Doména: ...
Moje IP adresa: ...

Potvrzuji, že jsem odhalil a opravil přihlašování poštovního klienta, který se neustále o přihlašování pokoušel.

Děkuji.
...