Zkontrolujte, zda máte v poštovním klientovi dobře nastavenou odchozí poštu. Nastavení pro Webhosting C4 najdete na stránce nastavení služeb, jak nastavit poštu v konkrétním klientovi najdete v našich návodech.
Díky periodickým neúspěšným pokusům o přihlašování byla zablokována vaše IP adresa. Zda je vaše IP adresa zablokována zjistíte pomocí návodu Nelze se připojit k SMTP serveru.
V důsledku rozesílání spamu z vaší e-mailové schránky vám bylo odesílání přes SMTP pozastaveno. O této skutečnosti byste byli informováni na kontaktním e-mailu, uvedeném v kontaktních údajích v administračním systému hostingových služeb.
Váš poskytovatel internetu blokuje port 587 nebo 25, aby znemožnil používání cizích SMTP serverů. Vyžaduje, abyste používali jeho server pro odchozí poštu (SMTP). V tomto případě můžete nastavit místo portu 587 či 25 alternativní port 12345, který máme právě pro tyto účely.