Nelze odeslat poštu přes SMTP server
Aktualizováno: 28.11.2024
Problém může mít několik příčin.
- Chyba v nastavení:
Zkontrolujte, zda máte v poštovním klientovi dobře nastavenou odchozí poštu. Nastavení pro Webhosting C4 najdete na adrese https://faq.c4.cz/nastaveni-elektronicke-posty-v-postovnim-klientovi, jak nastavit poštu v konkrétním klientovi najdete v našich návodech. - Bokace IP na straně serveru
Díky opakovaně neúspěšným pokusům o přihlašování mohla být zablokována vaše IP adresa na straně serveru, který tyto pokusy mohl identifikovat jako potenciální útok. To, zda je vaše IP adresa skutečně blokována, si můžete oveřit v administračním systému v sekci Nástroje / zablokované IP. - Pozastavené odesílání pošty
V důsledku rozesílání spamu z vaší e-mailové schránky vám bylo odesílání přes SMTP pozastaveno. O této skutečnosti byste byli informováni na kontaktním e-mailu, uvedeném v kontaktních údajích v administračním systému hostingových služeb. - Blokace SMTP portu poskytovatelem připojení
Váš poskytovatel internetu blokuje port 465, 587 nebo 25, aby znemožnil používání cizích SMTP serverů. Vyžaduje, abyste používali jeho server pro odchozí poštu (SMTP). V tomto případě můžete nastavit místo portu 465, 587 či 25 alternativní port 12345, který máme právě pro tyto účely. - Používání běžného portu 25, 465 nebo 587 ze zahraničí
Díky masivním útokům ze zahraničí jsme byli nuceni na SMTP serverech zablokovat porty 25, 465 a 587 pro zahraniční IP adresy. Pro používání SMTP v zahraničí nebo u zahraničních poskytovatelů internetového připojení v ČR (např. Starlink apod.) používejte námi otevřený port 12345. Jestliže potřebujete z nějakého důvodu používat běžné porty i na zahraniční IP adrese, nechte si zaktivovat službu SMTP2, která toto umožňuje. To nyní platí i pro používání vlastní domény v prostředí Gmailu.